Friday, November 7, 2008

Schoenen trends Herft/Winter 08/09

Enkellaarsjes - Vooral de laarsjes met een bolle neus.


Schoenen met franjes - De inmiddels welbekende Minnetonka's staan er bekend om, maar er komen steeds meer schoenen die worden gecombineerd met franjes.
Zie ook de ''Muggtonka'' uit een eerder bericht:
Klik


Knielaarzen - Deze laarzen moet je echt passen. De gadachte bij veel mensen bij deze laarzen is dat ze een beetje ordinair lijken. Zo dacht ik er ook over, totdat ik ze bij de bijenkorf had gepast en ze tot mijn grote verbazing best leuk vond staan. Ik vind de platte versie leuker dan de knielaars met hak, maar dat is ieder z'n smaak. Ga voor de suede knielaarzen en zeker niet maar dan ook niet voor de latex laars, je wilt tenslotte niet zoals Julia Roberts in Pretty Woman erbij lopen.


Stiletto's - Deze schoen is eigenlijk altijd al een trend geweest alleen is de motto die hierbij hoort dit jaar: The higher they are, the hotter they look.
Overdrijf niet teveel, want laten we eerlijk zijn, het is niet echt comfortabel lopen.


Schoenen met een brede hak - Deze schoen is naast de knielaars mijn favoriet dit seizoen. Dit vind ik echt vintage. Ik heb al een paar gescoord en ben er super blij mee.


Open-toe of peeptoe schoenen - Deze schoen is dit seizoen wederom een trend alleen nu gedragen met een panty, sok, etc. Deze trend is veel gespot op de catwalk bij Calvin Klein, Burberry Prorsum, Donna Karan en Valentino.

No comments: