Wednesday, November 26, 2008

MatthewWilliamsonForH&M

Ik ben nog niet bijgekomen van de samenwerking tussen Comme des Garçons en H&M lees ik net weer geweldig nieuws; ontwerper Matthew Williamson zal de volgende guest designer zijn voor H&M. Deze ontwerper zal een gelimiteerde collectie ontwerpen, waarin volgens mij vooral veel fleurige, uber zomerse en vooral sexy kledingstukken gecreëerd zullen worden. Matthew Williamson is enthousiast over samenwerking: "Ik vind het geweldig dat mijn creaties door H&M voor iedereen toegankelijk zullen zijn. Hopelijk kunnen zoveel mogelijk mensen van mijn ontwerpen genieten."


Vanaf 23 april zal de eerste Matthew Willianson for H&M vrouwencollectie in een aantal geselecteerde H&M winkels liggen en vanaf half mei zal zijn zomercollectie voor mannen en vrouwen in alle H&M winkels wereldwijd verkrijgbaar zijn. Matthew Williamson heeft nog nooit eerder een mannencollectie uitgebracht en daarom zal de H&M mannencollectie zijn eerste zijn (meer reden voor de mannen om een kledingstuk van deze ontwerper te scoren).

Ik post de collectie zodra de collectie bekend wordt gemaakt.

No comments: