Monday, February 9, 2009

Red carpet fun

Ik ben gek op red carpet events. Ik kan dus ook altijd niet wachten tot de foto's online staan van de celebs in hun outfits. Oh love it! Ik moet eerlijk zeggen dat er dit jaar gelukkig wel veel diversiteit was in de keuze van de kleding bij de vrouwen. Mijn favoriet bij de vrouwen was Katy Perry, maar ik vond Kim Kardashian er ook uitspringen en mijn favoriet bij de mannen was zeker weten Jason Mraz. Worst dressed op de red carpet vond ik toch wel MIA, ze mag dan wel zwanger zijn, maar waarom kiest ze ervoor om als een blauwe strandbal eruit te zien. MIA's kleding keuze bij haar optreden vond ik in tegenstelling tot haar red carper ramp een succes. Hieronder staan een aantal foto's van de Grammy's.
Ik heb onder de foto's eerst de naam gezet en eronder staat de naam van de designer.

Klik hier voor de Grammy site






















No comments: